chak! hello everyone..


Wednesday, February 9, 2011

Kristal - Luahan Hati (MTV) Dis '10.



lama tak update blog.. kali ni aku nk share satu lagu ni.. sesuai ngn lirik dia..

"pertama kali ku dengar suaramu,
sayunya hati ku merindui dirimu,
walaupun belum kita bersua muka,
namun aku tetap jatuh cinta.."

pertama kali aku dengar lagu ni kt hot fm.. terus jatuh cinta.. lg2 ngn sore lan kristal yg memang best sgt2..yg aku pelik tu masih ade lg yg nk bwt lagu gendre mcmni pd zaman skrg ni.. aku ingt dah takde dah huhuhuhu.. kire ok la atleast mengingatkan aku pd zaman2 lagu rock leleh dulu.. best giler layan..
aku dapat tau lagu ni dicipta oleh seorg yg dtg dr singapore ke atau sabah kalu tak silap.. nmenye apit..tp lagu ni dinyanyikan oleh kristal dan muziknye di ubahsuai sikit bg nmpak gempak..klu dgr original song by apit, diorg guna gitar biasa je.. but congrate la utk kristal sbb mengangkat lagu ni bg popular dgn muzik dorg.. mmg best arr.. korg yg belum dgr tu trylaa dgr.. best tauu.. huhuuhu promote..

No comments:

Post a Comment