chak! hello everyone..


Thursday, April 21, 2011

i love fazura ever



haii.. lama tak update.. borink gler kt pjbat so searchla internet.. sekali tpandang list trendy terkini.. sekali nama fazura merupakan ranking ke-3.. mmm ramai jgk yg amik perhatian pd fazura ni.. aku ingat aku sorg ja.. heheehe kalu nk dijadikan cter sebenarnye aku ni mmg minat dan jatuh cinta dengan lakonan fazura dalam goal n gincu.. seronok tgok watak dia yg gedik but nampak matang la.. lifestyle cerita yg sgt seronok.. happy friendly life yg membuatkan aku teruja nk tgok setiap flow crita drama goal and gincu.. tk ramai dalam kalangan kta ni boleh dpt sahabat yg sgt care antara satu sama lain..seriousla kata..byk yg tikam belakang adela.. mmmm but bila tgok crite ni rasa diri ni kenal sgt2 ngn fazura n da geng.. huhuhuu hope dpt jumpa satu hari nnt.. and finally dapat gak aku add fazura dlm facebook.. she's look preety laaa... i love fazura ever heheehe..

No comments:

Post a Comment