chak! hello everyone..


Sunday, August 7, 2011

ALLAHUAKBAR.. baru aku tau itu adalah engkau..



aku pelik btul dengan mimpi yg ini.. lg dasyat rasenye..masa tu usia aku ketika umur 4 tahun hingga 6 tahun jugak yang mana aku mimpi setiap malam dan berulang lagi sekali ketika aku berumur 16 tahun..

aku mimpi aku dibawah satu titisan air paip yg sangaattttttttt besarrrrrrrr... kalu korang tgok titisan air tu kecik kn?? tp dalam mimpi aku titisan air ni sebesar gunung yg menimpa badan aku yg sangat kecik..titisan ni bila jatuh terasa sangat beratnye.. tp ia TIDAK MENYAKITKAN.. ia berat tetapi tidak MELEMASKAN..ia juga berat tetapi TERSANGAT LEMBUT..disekeliling aku pada masa tu bendanya suma BESAR-BESAR..dan aku terasa diri ni TERLALU KERDIL..dan apabila ia membalut ditubuh aku dan aku dapt rasakan ianya TERLALU TEBAL dan PADAT..

Allahhuakbar..adakah itu engkau Ya Allah??..ya kini aku dah tau jawapannya setelah engkau hadir lagi sekali ketika aku peroleh hidayah mu Ya Allah..yg ini lagi dahsyat bila kau hadir membaluti tubuh aku ketika aku tidur.. Allahuakbar.. memang benarlah seperti didalam al-quran..Allah Maha Besar..Allah Maha Melindungi..Allah Maha mengasihani dan Allah Maha Lembut..dan aku hamba yg paling hina (kerdil)..Ya Allah swt aku bermohon kepada mu Ya Allah hadir lah dekat kepada ku agar aku sentiasa merasa kewujudanmu..amin Ya Rabbalalamin..

No comments:

Post a Comment