chak! hello everyone..


Wednesday, August 10, 2011

Lady Gaga - Alejandro



yeah! baru aku faham kenapa lady gaga bwt video clip macamni.. huhuhu terima kasih Ya Allah swt kerana kau jadikan aku manusia yg paling bertuah disisi-Mu.. hehe cantik sungguh peraturan cerita yg kau ciptakan..seronok plak bila aku dapat tau..hehehe.. susah2 aje lady gaga ni tolong video ni utk aku.. hehehe (PERASAN).. takpela aku sorang faham pun dah cukup hehehe..thanks to LADY GAGA.. Such a brilliant video ar..tp tulaaa org kita ni mmg sejak azali tu memang kaki kutuk huhuhu..sabor jelaaa (hehe teringat dialog dlm hantu kak limah)..


p/s: ingat setiap yg berlaku Allah swt yg tentukan.. jadi kita tidak ada hak membenci dan menghukum.. kerana setiap kejadian yg berlaku adalah ats kehendak Allah swt..berbaliklah kepada pencipta kita.. hehehe bukan susah pun nk cari sume jawapan kepada persoalan..semoga masyarakat kita bijak menggunakan akal.. amin Ya rabbalalamin.. minta maaf la yeee.. mana2 yg tak minat lagu2 lady..tak payahlah nk kutuk ke ape.. lantak ke dia nk bwt ape.. just my own mind..PEACE NO WAR BEBEY!

No comments:

Post a Comment