chak! hello everyone..


Thursday, August 11, 2011

Cube Teka Brape Harga Dia?



mmmm okay.. ni antara barang kesayangan aku.. kasut ni buatan korea sbb tu dia pelik ckit.. aku kan suka yg pelik2..yg creative..yg cantik.. dan yg comel.. so aku beli kasut ni disalah sebuah kedai korea dkt midvalley..tingkat 3 kalu tak silap aku..alaaa yg kt foodcourt tuuuuuu..

korang boleh agak brape harga dia??

kalu korang dgr barang2 korea mesti mahalkan..yelaa barang2 dia bukannye calang2 punye barang..semua cantik2 dan comel2..hehehe.. nak tau tak??..

okaylah aku bgtau yeee.. just RM25 sahaja..hehehehe murahkan..

mmm utk dijadikan cerita.. aku nk story ckit kenapa aku beli kasut ni..kalau ikutkan pembuat kasut ni mmg aku respect dgn keikhlasan dia dlm menghasilkan kasut secantik ini.. buatannye itu nampak unik dan luar biasa..DANNNN.. dia sikit pun tak demand dgn harga pada kekreatifan nyerr ituuu ( bunyi macam suare ustaz kazimmm aje huhuu)..inilah bukti keikhlasan hati dalam membuat sesuatu..orang ini taat pada Allah swt..mmmmmm tp dia mesti org bukan islam.. taat apenyeee kafir jugekk..( aku tolong cakapkan hasil2 buah mulut org yg mmg sejak azali suke mngutuk dan mengata ke org..haaa lagi2 orang yg mngaku diri tu beriman..tp keje kutuk tak sudah2..jadi korg tak payah susah2 nk mgutuk ye lepas ni..)

yess kenapa aku cakap dia ikhlas bwt kerana Allah swt.. ini kerana dia digerakkan hati oleh Allah swt utk bwt kasut macam tu..WALAUPUN DIA BUKAN MUSLIM.. INGAT! jgn benci org kafir sbb org kafir itu Allah yg cipta..

p/s: lepas ni mesti ramai yg nk hentam aku.. hahahaha statement PANAS!!

No comments:

Post a Comment